Politica de Retur
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat livrarea standard oferita de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos.
Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail office@scaunecluj.ro, unde vor specifica următoarele:
- produsul/produsele pe care doresc să le returneze
- motivul returului
- opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei
Nu vor fi acceptate pentru returnare:
- produsele deteriorate
- lipsa etichetelor de pe produs
- lipsa ambalajelor originale.
- returnarea unui produs cu ramburs
- produse custom
Costuri de returnare:
In cazul unui retur, riscurile si costurile de ambalare, manipulare sau transport vor fi in sarcina clientului. In cazul in care returul produsului se face prin curier, va rugam sa ambalati corespunzator produsul. Ne asumam dreptul de a refuza receptionarii unui colet livrat prin curier care prezinta lovituri sau ambalaj necorespunzator.
La cererea de returnare va raspundem cu un email in care confirmam primirea cererii dv. In cazul in care nu primiti confirmarea de primire a cererii dv, in cel mult 2 zile lucratoare, va rugam sa ne contactati telefonic.